بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جام قهرمانی به تیم شایسته و با لیاقت تر میرسد.

ظاهرا عدم پذیرش درخواست باشگاه سپاهان از سازمان لیگ بابت برگزاری دوهفته پایانی لیگ دوازدهم خیلی به این باشگاه اصفهانی فشارآورده و باعث شده که از فدراسیون فوتبال  و برنامه ریزی های سازمان لیگ انتقادات شدیدی انجام دهند!
با تمام حاشیه سازی ها و داد و هوارهای رسانه ای مدیران این باشگاه،بنده معتقدم عدم برگزاری همزمان دو دیدار فولاد خوزستان با استقلال و داماش گیلان با سپاهان به ضرر استقلالی ها تمام خواهد شد!
درواقع بنده معتقدم که در صورت کسب هر نتیجه ای توسط سپاهان مقابل داماش گیلان این استقلال است که زیر فشار و استرس بردن یا نباختن قرار می گیرد.اگر فرض کنیم سپاهان داماش را موفق شود شکست دهد،این استقلال است که بر بازیکنانش استرس ناشی از حتما بردن وارد خواهد شد و همچنین برعکس قضیه با باخت یا تساوی سپاهان باز این پسران آبی و کادرفنی هستند که به دلیل هموارتر شدن مسیر نزدیک تر قهرمانی حرض و میل به تهاجم بیشتری خواهند داشت و بابت کسب سه امتیاز بازی با فولاد به آب و آتش خواهند زد!لذا همین امر باعث استرسهای ناشی از نبردن و عدم قهرمانی بر بازیکنان تیم وارد میشود.
درهرصورت تیمی که بر این نوع فشارها و استرس ها غلبه کند و بر پایه اصول فوتبالی و توانمندی های که دارند در پایان می توانند جام قهرمانی را بدست بیاورند و به تیمهای بهانه جو و بی لیاقت جامی تعلق نمی گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 1 / 1392برچسب:لیگ دوازدهم,دو هفته پایانی,قهرمانی,استقلال,سپاهان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com